Постинг
25.11.2010 15:34 -
Моята фаворитка в поп фолка
Следя Преслава от самото начало на кариерата й. Тогава все още не беше такава тигрица-мъжеядка. Обличаше се съвсем семпло и изобщо не се набиваше в очи. Въпреки това забелязах, че има огън в нея. Качествената жена винаги си личи.
Всяка следваща нейна песен е по-добра от предходната. "Предай се на желанието" загатваше за скрития й сексапил. "И когато съмне" показа склонността й към авантюри. "Водка с утеха" със сигурност е разтърсила душата на всеки роматичен човек. Нуждата от утеха е често срещано явление и тази песен я описва достатъчно добре. "Наивница на годината" обрисува по неповторим начин един по-особен поглед към връзката, който в много случаи важи с пълна сила. Доста голям брой жени са готови на всичко за любимия мъж. Обратното също е вярно - доста мъже се оставят да бъдат водени за носа. Време е някой да напише и за тях песен.
Днес Преслава е може би най-търсената фолкпевица. Вади най-качествените хитове. На колана й висят скалповете на доста влиятелни мъже - по тази линия едва ли има друга толкова оборотна. Естествено, успя да завърти и главата на Коко Динев, но това не е кой знае какво постижение, защото и много други са го правили. Благодарение на Преслава, Емилия разбра какво е причинила на Анелия, отнемайки мъжа й.
За мен Преслава си остава най-великата. Неповторима комбинация от сексапил и невинност едновременно. Да не говорим за ангелския й глас.
Ужас! Как можа да го кажеш това?
цитирайТова, което си написал е много хубаво. За пръв път виждам толкова изчерпателна рецензия за фолк песен.
цитирай
3.
анонимен -
Скапан чалгар.
25.11.2010 16:22
25.11.2010 16:22
Скапан чалгар.
цитирай
4.
анонимен -
за тая олигофрения не се пише така. ...
25.11.2010 16:27
25.11.2010 16:27
за тая олигофрения не се пише така. трябва малко повече дупсa-упса.
цитирайnightshaker написа:
Ужас! Как можа да го кажеш това?
Така мисля аз.
provincialist написа:
Това, което си написал е много хубаво. За пръв път виждам толкова изчерпателна рецензия за фолк песен.
Постарах се. Благодаря!
анонимен написа:
Скапан чалгар.
Това можеш да си го задържиш.
анонимен написа:
за тая олигофрения не се пише така. трябва малко повече дупсa-упса.
То е достатъчно дупса-упса.
9.
анонимен -
Пак добре, че си избрал жена. Поне е ...
25.11.2010 16:51
25.11.2010 16:51
Пак добре, че си избрал жена. Поне е красива. Ако беше писал за мъж, щеше да ми прилошее.
цитирайЧудесен постинг, приятелю! Преслава е голяма чаровница и заслужава да пишеш за нея.
цитирайОт мен имаш адмирации. Много харесвам Преслава - като певица и като жена.
цитирай
12.
анонимен -
Тия чалгаджии нямат свършване. ...
25.11.2010 18:21
25.11.2010 18:21
Тия чалгаджии нямат свършване. Защо ни занимавате с вашите глупости? Пишете нещо смислено.
цитирайМного ми хареса паралела, който правиш за отнемането на чуждия мъж. Сега Емилия се чувства така, както заради нея се е чувствала Анелия. Не прави на другите това, което не искаш на теб да ти направят.
цитирай
14.
анонимен -
"Наивница на годината" ...
25.11.2010 19:12
25.11.2010 19:12
"Наивница на годината" е една от най-хубавите песни, които някога съм слушала.
цитирай
15.
анонимен -
О, Боже мой!
25.11.2010 19:17
25.11.2010 19:17
"За мен Преслава си остава най-великата" - ти знаеш ли, изобщо значението на такава простичка дума като "велик"?
цитирай
16.
анонимен -
Преслава я уважавам и съм съгласен ...
25.11.2010 19:24
25.11.2010 19:24
Преслава я уважавам и съм съгласен че е повече от останалите. А който плюе по чалгаджиите тука да ходи да си слуша метъла и да се друса...
цитирайанонимен написа:
Пак добре, че си избрал жена. Поне е красива. Ако беше писал за мъж, щеше да ми прилошее.
Сещам се и за мъже в жанра, които пеят хубаво. На тях ще отделя внимание по-нататък.
kakotako написа:
Чудесен постинг, приятелю! Преслава е голяма чаровница и заслужава да пишеш за нея.
Здравей, радвам се, че намина! Преслава наистина ми пълни душата. Чувствах се длъжен да напиша нещо за това явление в българската музика.
tutankhamon661 написа:
От мен имаш адмирации. Много харесвам Преслава - като певица и като жена.
Всички мъже я харесват.
анонимен написа:
Тия чалгаджии нямат свършване. Защо ни занимавате с вашите глупости? Пишете нещо смислено.
Това е достатъчно смислено. Друг е въпроса, че ти може би имаш други интереси, което мен не ме засяга.
culture написа:
Много ми хареса паралела, който правиш за отнемането на чуждия мъж. Сега Емилия се чувства така, както заради нея се е чувствала Анелия. Не прави на другите това, което не искаш на теб да ти направят.
Никак не беше колегиално от страна на Емилия. Сигурен съм, че сега съжалява, но късно.
анонимен написа:
"Наивница на годината" е една от най-хубавите песни, които някога съм слушала.
Съгласен.
анонимен написа:
"За мен Преслава си остава най-великата" - ти знаеш ли, изобщо значението на такава простичка дума като "велик"?
Явно имаш други, които смяташ за велики, но това не променя факта, че и Преслава е такава.
анонимен написа:
Преслава я уважавам и съм съгласен че е повече от останалите. А който плюе по чалгаджиите тука да ходи да си слуша метъла и да се друса...
На никой плювалник няма да му мине номера. Имат си техни блогове, там да си слушат каквото искат.
25.
анонимен -
Още един изкукал чалгаджия. Гов...
25.11.2010 20:03
25.11.2010 20:03
Още един изкукал чалгаджия. Говориш така все едно темата е някоя световна звезда. Не си криви душата, Преслава не е такава и никога няма да бъде. Опитваш се да придадеш академичен стил, но той отива само на рок музиката.
цитирай
26.
анонимен -
Велики са Metallica и Manowar. Ч...
25.11.2010 20:19
25.11.2010 20:19
Велики са Metallica и Manowar. Чувал ли си за тях? Нещо не ми се вярва.
цитирайанонимен написа:
Още един изкукал чалгаджия. Говориш така все едно темата е някоя световна звезда. Не си криви душата, Преслава не е такава и никога няма да бъде. Опитваш се да придадеш академичен стил, но той отива само на рок музиката.
Не е такава, защото е от малка балканска държава. Ако се беше родила в Америка, сега щеше да се бори за най-престижните награди. И то със същaтa музика.
анонимен написа:
Велики са Metallica и Manowar. Чувал ли си за тях? Нещо не ми се вярва.
И какво като съм чувал? Ако тези хора се бяха родили българи, никой по света нямаше да ги знае.
Не знаех, че си пуснал постинг. Задържах се тук само заради теб и фараона, иначе сигурно щях да съм излязла. Прекалено много прости хора има в блогбг. Чудно, че не са се нахвърлили и на теб. Сигурно защото усещат, че си прав. Преслава наистина е звезда. Малко са другите като нея в България.
цитирай
30.
анонимен -
За поп фолка е добре и певицата да е ...
25.11.2010 21:00
25.11.2010 21:00
За поп фолка е добре и певицата да е красива. След като са толкова чувствени песните от този жанр, ефекта се усилва, ако има прикрита демонстрация на това колко хубаво можеш да си изкараш с някоя хубавица. Точно това правят мацките от Пайнер.
цитирай
31.
анонимен -
звучиш елементарно!!!!
25.11.2010 21:04
25.11.2010 21:04
на кой му пука с кой спат тия травестити!на това му се вика проституция!че има глас и пее никой не оспорва
цитирайхубава певица :)
А аз продължавам да събирам бисерите на снобарите-античалгаджии под такива постове.
После ще ги пусна - и понеже глупоста е неувяхваща - ще се посмеем още веднъж :)
цитирайА аз продължавам да събирам бисерите на снобарите-античалгаджии под такива постове.
После ще ги пусна - и понеже глупоста е неувяхваща - ще се посмеем още веднъж :)
sharon написа:
Не знаех, че си пуснал постинг. Задържах се тук само заради теб и фараона, иначе сигурно щях да съм излязла. Прекалено много прости хора има в блогбг. Чудно, че не са се нахвърлили и на теб. Сигурно защото усещат, че си прав. Преслава наистина е звезда. Малко са другите като нея в България.
О, и заради мен си останала! Как да не cе почувствам поласкан? Ще взема да те черпя някой ден.
34.
анонимен -
Боже, защо ни наказваш с прости ч...
25.11.2010 21:45
25.11.2010 21:45
Боже, защо ни наказваш с прости чалгари? Малко ли е, че ги слушаме по градския транспорт и от всеки прозорец, а позволяваш да цапат и блогбг? Честно, хора, спрете най-после! Видях, че и лиглата Шарон се е обадила, нали е всезнайка. Много ми идва.
цитирай
35.
анонимен -
Сигурна бях
25.11.2010 21:47
25.11.2010 21:47
Сигурна бях,че нямаше да напишете нещо хубаво,например за Иван Костов!Все пак той нали беше "мангал" и "най-големият крадец"!Иначе чалгата и мацките от Пайнер са високоинтелигентни "певици" с мощен диапазон....в правенето на свирки на мазни чалгаджии,които ги спонсорират!Лошото не е само,че не разбирате от политика,лошото е,че никога в живота си не сте чували музика и не знаете какво представлява най-великото изкуство!Защото чалгата не е музика,а най-лесният начин да станеш парцал в живота!
цитирайКой ви кара да четете постове, които не ви харесват?
Идва ли ви на акъла, колко е СМАХНАТО да държите сметка на хората за какво да пишат и за какво да не пишат :)))
Тръшкайте се, беснейте - помиярите си лаят, живота си върви :)
цитирайИдва ли ви на акъла, колко е СМАХНАТО да държите сметка на хората за какво да пишат и за какво да не пишат :)))
Тръшкайте се, беснейте - помиярите си лаят, живота си върви :)
Колко ли ще е комична картина да намеря блога на някой рападжия и да започна да крякам истерично да спре да пише :))))
Така се тръшкат пред другите само малките деца...
Или болните мозъци :))
цитирайТака се тръшкат пред другите само малките деца...
Или болните мозъци :))
sharon написа:
Не знаех, че си пуснал постинг. Задържах се тук само заради теб и фараона, иначе сигурно щях да съм излязла. Прекалено много прости хора има в блогбг. Чудно, че не са се нахвърлили и на теб. Сигурно защото усещат, че си прав. Преслава наистина е звезда. Малко са другите като нея в България.
По-лесно е да обиждат жена. Нали така прави истинския мъж. В крайна сметка, ако нещо не ми изнася, винаги мога да сложа модерация, но едва ли някой ще успее да ме впечатли. В твоя блог не видях нито един добър аргумент срещу поп фолка и едва ли тук ще има такъв.
анонимен написа:
За поп фолка е добре и певицата да е красива. След като са толкова чувствени песните от този жанр, ефекта се усилва, ако има прикрита демонстрация на това колко хубаво можеш да си изкараш с някоя хубавица. Точно това правят мацките от Пайнер.
И добре правят. Никога няма да бъда гей, който обижда красавиците от "Пайнер". Това, че не могат да ги имат, не им дава право да лъжат така безсрамно.
анонимен написа:
на кой му пука с кой спат тия травестити!на това му се вика проституция!че има глас и пее никой не оспорва
Ти знаеш ли какво е проституция? По твоята логика всяка жена е от най-древната професия. Ако пуска лесно е проститутка, ако не, значи е фригидна. Защо разсъждаваш като комплексар? Такъв ли си или само се правиш, за да кажеш нещо?
41.
анонимен -
Страшни аргументи вкара! Чалгата е ...
25.11.2010 22:21
25.11.2010 22:21
Страшни аргументи вкара! Чалгата е толкова пословично смешна, а ти се научи да пипеш...
цитирайbalkanec написа:
хубава певица :)
А аз продължавам да събирам бисерите на снобарите-античалгаджии под такива постове.
После ще ги пусна - и понеже глупоста е неувяхваща - ще се посмеем още веднъж :)
А аз продължавам да събирам бисерите на снобарите-античалгаджии под такива постове.
После ще ги пусна - и понеже глупоста е неувяхваща - ще се посмеем още веднъж :)
Ще има доста да събираш. Тъпотиите, които си видял до момента, са само върха на айсберга. Имам чувството, че споря с някакви маймуни, които дори лъжица не знаят как се държи.
анонимен написа:
Боже, защо ни наказваш с прости чалгари? Малко ли е, че ги слушаме по градския транспорт и от всеки прозорец, а позволяваш да цапат и блогбг? Честно, хора, спрете най-после! Видях, че и лиглата Шарон се е обадила, нали е всезнайка. Много ми идва.
Шарън е много по-умна от критиците си. Да не говорим, че не видях нито един, който да се справя с граматиката по-добре от нея. Не можеш дума да й кажеш.
анонимен написа:
Сигурна бях,че нямаше да напишете нещо хубаво,например за Иван Костов!Все пак той нали беше "мангал" и "най-големият крадец"!Иначе чалгата и мацките от Пайнер са високоинтелигентни "певици" с мощен диапазон....в правенето на свирки на мазни чалгаджии,които ги спонсорират!Лошото не е само,че не разбирате от политика,лошото е,че никога в живота си не сте чували музика и не знаете какво представлява най-великото изкуство!Защото чалгата не е музика,а най-лесният начин да станеш парцал в живота!
Само ако знаеш каква глупост каза! Ти печелиш ли толкова, колкото Преслава? Не вярвам. Тогава коя си ти и с какво право я критикуваш? Дори не си й на нивото, прекалено високо е за теб. Послушай малко истинска музика, пък тогава говори. Преслава има много добри гласови данни, но това го проумяват само хората, които разбират. Ти доказа, че не си от тях.
Ти да не вземеш сега да им се вържеш :))))
Това са диагностицирани сличаи :)
Аз ги гледам като хумористична програма и чакам да изръсят някой бисер, за да се посмея :)
Наистина си приготвям такъв пост, обаче творчеството им още е бедно и чакам да се посъберат откровения.
Тогава ще видим и там какво жабешко крякане ще настане :)
цитирайТова са диагностицирани сличаи :)
Аз ги гледам като хумористична програма и чакам да изръсят някой бисер, за да се посмея :)
Наистина си приготвям такъв пост, обаче творчеството им още е бедно и чакам да се посъберат откровения.
Тогава ще видим и там какво жабешко крякане ще настане :)
balkanec написа:
Ти да не вземеш сега да им се вържеш :))))
Това са диагностицирани сличаи :)
Аз ги гледам като хумористична програма и чакам да изръсят някой бисер, за да се посмея :)
Това са диагностицирани сличаи :)
Аз ги гледам като хумористична програма и чакам да изръсят някой бисер, за да се посмея :)
И видя ли как ми баннаха постинга точно преди да излезе на първа страница? Това става, ако прекалено много хора се оплакват. Комплексарски народ и това си е. Прости, прости и пак прости!
balkanec написа:
Кой ви кара да четете постове, които не ви харесват?
Идва ли ви на акъла, колко е СМАХНАТО да държите сметка на хората за какво да пишат и за какво да не пишат :)))
Тръшкайте се, беснейте - помиярите си лаят, живота си върви :)
Идва ли ви на акъла, колко е СМАХНАТО да държите сметка на хората за какво да пишат и за какво да не пишат :)))
Тръшкайте се, беснейте - помиярите си лаят, живота си върви :)
Никой не ги кара, но те не знаят дори какво е забавление. Цъкат с мишката и си въобразяват, че животът се учи от интернет. Да наплюят с коментар е единствения им шанс да разменят с някой приказка.
В коментарите ли имаш предвид?
Или в гласуването?
Политиката на админите ми е странна, защото в категорията най-популярни не са нито най-четените, нито с най-много гласове. В категорията най-коментирани не са постовете с най-много коментари. Явно си ги подреждат, като им хареса.
цитирайИли в гласуването?
Политиката на админите ми е странна, защото в категорията най-популярни не са нито най-четените, нито с най-много гласове. В категорията най-коментирани не са постовете с най-много коментари. Явно си ги подреждат, като им хареса.
balkanec написа:
Колко ли ще е комична картина да намеря блога на някой рападжия и да започна да крякам истерично да спре да пише :))))
Така се тръшкат пред другите само малките деца...
Или болните мозъци :))
Така се тръшкат пред другите само малките деца...
Или болните мозъци :))
Добър въпрос, но на такива кретени трябва да обясняваш сто години. Как да те разберат, след като в главата им има само жици и животински рев? И точно те ще оценяват кой пее добре! Кога са чували пеене?
balkanec написа:
В коментарите ли имаш предвид?
Или в гласуването?
Политиката на админите ми е странна, защото в категорията най-популярни не са нито най-четените, нито с най-много гласове. В категорията най-коментирани не са постовете с най-много коментари. Явно си ги подреждат, като им хареса.
Или в гласуването?
Политиката на админите ми е странна, защото в категорията най-популярни не са нито най-четените, нито с най-много гласове. В категорията най-коментирани не са постовете с най-много коментари. Явно си ги подреждат, като им хареса.
Това е повече от ясно. Нямам нищо против да подбират онова, което смятат, че ще се чете най-много, но дискриминацията е съвсем друго. Те опитват да смачкат поп фолка. Шарън е единствената, която пускат на първа страница. Аз какво да кажа като не понасям изродски метъл? Да тръгна да се оплаквам като жалко влечуго ли?
анонимен написа:
Страшни аргументи вкара! Чалгата е толкова пословично смешна, а ти се научи да пипеш...
Да "пипеш"? Егати нeграмотника!
52.
анонимен -
ПОПФОЛКА ОБИЧАМ САМО ДА ГО ГЛЕДАМ, ...
25.11.2010 23:18
25.11.2010 23:18
ПОПФОЛКА ОБИЧАМ САМО ДА ГО ГЛЕДАМ,ИНАЧЕ АКО ГО СЛУШАМ ЩЕ ПОВЪРНА.ВСЕКИ КОЙТО СЛУША ЧАЛГА Е МАНГАЛ...ПС В КАЗАНЛЪК ИМА МНОГО МАНГАЛ
цитирайАми аз и до днес го слушам - заедно със сръбското и чалгата.
Просто защото съм израстнал с него.
Още отдавна - когато имаше големи метълски компании - имаше категория хора, на които казвахме "имитатори". Хора, които не са от тия среди, но се опитват да имитират поведение. Още тогава това си беше маймунщина...
Точно те са, които истерясват срещу чалгата, защото си мислят, че "така трябва". :))) Пак маймунщина...
Някакъв измислен конфликт между рока и чалгата има само в техните глави...
Виж Валдес - той е стар метъл.
А и има разлика в метъла във времето. Новите групи просто не стават за слушане - не ги бива.
Ние слушахме съвсем други неща... След 80те-90те всичко е само несполучливо наподобяване на по-старото.
цитирайПросто защото съм израстнал с него.
Още отдавна - когато имаше големи метълски компании - имаше категория хора, на които казвахме "имитатори". Хора, които не са от тия среди, но се опитват да имитират поведение. Още тогава това си беше маймунщина...
Точно те са, които истерясват срещу чалгата, защото си мислят, че "така трябва". :))) Пак маймунщина...
Някакъв измислен конфликт между рока и чалгата има само в техните глави...
Виж Валдес - той е стар метъл.
А и има разлика в метъла във времето. Новите групи просто не стават за слушане - не ги бива.
Ние слушахме съвсем други неща... След 80те-90те всичко е само несполучливо наподобяване на по-старото.
Видях, че те баннаха. Това е защото има прекалено много боклуци в blog.bg. Разправят, че не им пука дали са на първа, но постоянно се оплакват, че не са там и плюят по онези, които ги изпреварят.
Едно време рокаджиите бяха символ на свободата, а сега са символ на комплексарщината. Вече ме е срам да кажа, че слушам метъл, понеже това ме доближава до пияните и нечистоплътни наркомани. Оплакването им от теб е дребен проблем. В pеалността вършат много по-големи простотии. Седем постинги изписах, за да им обясня, че не са прави да плюят срещу поп фолка, а те пак не разбраха. Но за щастие има и свестни, както навсякъде.
цитирайЕдно време рокаджиите бяха символ на свободата, а сега са символ на комплексарщината. Вече ме е срам да кажа, че слушам метъл, понеже това ме доближава до пияните и нечистоплътни наркомани. Оплакването им от теб е дребен проблем. В pеалността вършат много по-големи простотии. Седем постинги изписах, за да им обясня, че не са прави да плюят срещу поп фолка, а те пак не разбраха. Но за щастие има и свестни, както навсякъде.
За тъпака, който изтрих: няма да обиждаш коментиращите тук! От мен зависи и няма да ти го позволя!
цитирайанонимен написа:
ПОПФОЛКА ОБИЧАМ САМО ДА ГО ГЛЕДАМ,ИНАЧЕ АКО ГО СЛУШАМ ЩЕ ПОВЪРНА.ВСЕКИ КОЙТО СЛУША ЧАЛГА Е МАНГАЛ...ПС В КАЗАНЛЪК ИМА МНОГО МАНГАЛ
По същата логика всеки, който слуша метъл, е наркоман.
57.
анонимен -
ПОПФОЛКА ОБИЧАМ САМО ДА ГО ГЛЕДАМ, ...
25.11.2010 23:30
25.11.2010 23:30
rageagainst написа:
По същата логика всеки, който слуша метъл, е наркоман.
анонимен написа:
ПОПФОЛКА ОБИЧАМ САМО ДА ГО ГЛЕДАМ,ИНАЧЕ АКО ГО СЛУШАМ ЩЕ ПОВЪРНА.ВСЕКИ КОЙТО СЛУША ЧАЛГА Е МАНГАЛ...ПС В КАЗАНЛЪК ИМА МНОГО МАНГАЛ
По същата логика всеки, който слуша метъл, е наркоман.
МНОГО ЯСНО ЧЕ СА НАРКОМАНИ МЕТЪЛИТЕ,АМА ЧАЛГАРИТЕ СА ПИЯНИ ЕНИЧАРИ ЦИГАНИ
На наркоманът не му пречи да е и циганин. Мръсното си е мръсно.
цитирайbalkanec написа:
Ами аз и до днес го слушам - заедно със сръбското и чалгата.
Просто защото съм израстнал с него.
Още отдавна - когато имаше големи метълски компании - имаше категория хора, на които казвахме "имитатори". Хора, които не са от тия среди, но се опитват да имитират поведение. Още тогава това си беше маймунщина...
Точно те са, които истерясват срещу чалгата, защото си мислят, че "така трябва". :))) Пак маймунщина...
Някакъв измислен конфликт между рока и чалгата има само в техните глави...
Виж Валдес - той е стар метъл.
А и има разлика в метъла във времето. Новите групи просто не стават за слушане - не ги бива.
Ние слушахме съвсем други неща... След 80те-90те всичко е само несполучливо наподобяване на по-старото.
Но не разбрах - как се оплакват на модераторите - пишат им съобщения ли?
Просто защото съм израстнал с него.
Още отдавна - когато имаше големи метълски компании - имаше категория хора, на които казвахме "имитатори". Хора, които не са от тия среди, но се опитват да имитират поведение. Още тогава това си беше маймунщина...
Точно те са, които истерясват срещу чалгата, защото си мислят, че "така трябва". :))) Пак маймунщина...
Някакъв измислен конфликт между рока и чалгата има само в техните глави...
Виж Валдес - той е стар метъл.
А и има разлика в метъла във времето. Новите групи просто не стават за слушане - не ги бива.
Ние слушахме съвсем други неща... След 80те-90те всичко е само несполучливо наподобяване на по-старото.
Но не разбрах - как се оплакват на модераторите - пишат им съобщения ли?
Абсолютно измислен конфликт. Някои маймуни много искат да се правят на европейци, но постигат обратния ефект. Насила хубост не става.
tutankhamon661 написа:
Видях, че те баннаха. Това е защото има прекалено много боклуци в blog.bg. Разправят, че не им пука дали са на първа, но постоянно се оплакват, че не са там и плюят по онези, които ги изпреварят.
Едно време рокаджиите бяха символ на свободата, а сега са символ на комплексарщината. Вече ме е срам да кажа, че слушам метъл, понеже това ме доближава до пияните и нечистоплътни наркомани. Оплакването им от теб е дребен проблем. В pеалността вършат много по-големи простотии. Седем постинги изписах, за да им обясня, че не са прави да плюят срещу поп фолка, а те пак не разбраха. Но за щастие има и свестни, както навсякъде.
Едно време рокаджиите бяха символ на свободата, а сега са символ на комплексарщината. Вече ме е срам да кажа, че слушам метъл, понеже това ме доближава до пияните и нечистоплътни наркомани. Оплакването им от теб е дребен проблем. В pеалността вършат много по-големи простотии. Седем постинги изписах, за да им обясня, че не са прави да плюят срещу поп фолка, а те пак не разбраха. Но за щастие има и свестни, както навсякъде.
Знам, че си по-различен. Значи каузата не е съвсем изгубена. Нали ги наблюдавах ония тъпаци, когато пусна постингите. Една нормална дума не казаха. Мале, тия как живеят от толкова комплекси?
61.
анонимен -
Уау
26.11.2010 00:12
26.11.2010 00:12
Уау....и пак...уау...едноклетъчно възхвалява парцалесата на Пайнер проститутките и с нечовешки патос описва колко й било високо нивото, щото видиш ли била им счупила на поне 100-ина яки мъжаги-мачовци к*ровете в колана си, докато стане НАЙ-ВЕЛИКАТА? Това ли ти е идеалът за величие?! И това ли трябва да е моделът за подражание истинските т. нар. " български звезди" - на*укай го на "колежката" си да види к'во е гадно...ами че то истински сериал и около мен само "звезди" и умни глави като теб да ги възхваляват. Току виж някой ти прочел словесната диария и взел, че те повикал да станеш журналист в някоя ВЕЛИКА "ЗВЕЗДНА" планета пайнер медия, да им взимаш интервюта на живо, и да им лижеш изцапаните със с*ерма подметчици. Даже имаш готов екип - балканецът, който слушал метъл, когато бил на 8 през 80-те, само и само защото е истински метъл, а не имитатор (и наркоман, щото вие чалгопоклонниците наричате наркоман всеки, който не слуша чалга) и онази голяма бяла птица- Шарън. Толкова сте евтини и неподправено безмозъчни и с толкова елементарно-безцелева ценностна система, че колкото и да си напъвате облите, ненагънати гъбки в кухите главици никога няма да откриете, в колко ограничен и безпътен свят си живуркате и даже и блогчета си създавате да изпръцквате от време на време по някоя гениалност като точно този постинг....
цитирайТи в кое село си се родил? Такъв селяндурски език можеш да научиш само сред овцете. Поогледай се, че да научиш какво е изкуство. Не знам защо си се надрусал с нещо толкова некачествено, ама те съветвам да смениш дилъра. Поне да имаше възпитание, а ти нямаш. Преслава е прекалено висока топка за теб, което означава, че нямаш право да я обсъждаш.
цитирай
63.
анонимен -
Уау
26.11.2010 00:35
26.11.2010 00:35
Дотолкова ли ти стигна капацитетчето? Да ми кажеш ,че Преслава ми е над нивото (то май като погледна по-горе си го казал на всички, на които няма какво да кажеш) и да ме обявиш за наркоман и селянин? Нали знаеш, че твоята скъпоценна музика се култивира в селата и израства посредством градски натури от селски тип като твоята, които допринасят за популяризацията й? Всъщност замислял ли си се с какви хора можеш да споделиш музиката си? Започваш от българи от ромски произход, минаваш през Бай Иван с гегата и стадото на село (който, колкото и да ти се иска не съм аз), минеш през знайни и незнайни кръчмари и ресторантьори и финишираш при елитните звезди на Колко? Динев. Колко мислиш, че струва твоята "звезда"? Или тя вече е непродаваема, откакто е "звезда"? Като вземеш под внимание факта, че всичките ти "звезди" са представителна извадка на селски момичета без талант, но коя от коя с по-голяма мания за известност, настървени и решени на всичко само и само, за да "пробият"?Или да ги пробият? Или да им го набият? Позволявам си даже да отговоря на един от проникновените ти коментари от по-горе, че ако Мetallica или Manowar се бяха родили в България никой, никъде нямаше да е чувал за тях. Може би, а може би - не, те можеше и да не са това, което са сега, но в никой случай нямаше да излагат на показ прелестта на карантиите си с цел да привлекат слушателска аудитория на иначе "толкова атрактивната" си музика. Но ако се замисли човек, сигурно и аз да бях на твоето свръхвисоко , недостижимо от никой ниво и да гледам как руси шамандури раздават гюбеци и ги наричат "звезди" и им дават "пари", сигурно и аз щях да искам да съм като тях, и да пиша хвалебствени оди на несметната простота....досущ като теб ;-)
цитирай
64.
анонимен -
Фен на Преслава
26.11.2010 00:42
26.11.2010 00:42
Въййй не закачаите Преслава бе говида таквиз,тя е супер звизда.Вий ни разбирате от музика,ние сме най голямити маняци штот слушиме само Чалга.Вий сте селяни нии сме граждини
цитирайДа изпишеш толкова букви, а нищо да не кажеш. Ако не го виждах в момента, нямаше да повярвам, че е възможно. Това, че поп фолкът тръгвал от селата, можеш да си го задържиш - измишльотини не приемам. От Преслава само можеш да се учиш на стил. И на теб ще кажа - пачката й е по-висока от теб, дори ако се качиш на стол. Тя теб може да обсъжда, но ти нея не, защото стои по-високо от теб в социална, еволюционна и каквато си поискаш стълбица.
Преслава някога да си е показвала карантиите? Щото аз се сещам за Памела Андерсън и Томи Лий, както и порното с певеца на същата група, не му помня името.
А ти явно често лъскаш на Преслава, щом я плюеш толкова ожесточено. Типично по селски!
цитирайПреслава някога да си е показвала карантиите? Щото аз се сещам за Памела Андерсън и Томи Лий, както и порното с певеца на същата група, не му помня името.
А ти явно често лъскаш на Преслава, щом я плюеш толкова ожесточено. Типично по селски!
анонимен написа:
Въййй не закачаите Преслава бе говида таквиз,тя е супер звизда.Вий ни разбирате от музика,ние сме най голямити маняци штот слушиме само Чалга.Вий сте селяни нии сме граждини
Точно така. Плюят поп фолка само селяндурите, за да прикрият, че са от село. А всъщност в това няма нищо срамно. Притесняват се само комплексарите и всячески искат да се правят на граждани. Ама постигат обратния ефект.
67.
анонимен -
Rage Against The Machine
26.11.2010 01:00
26.11.2010 01:00
Тъжна история...ти му говориш за ценностни системи, а то - за пачки...
O sancta simplicitas!
цитирайO sancta simplicitas!
анонимен написа:
Тъжна история...ти му говориш за ценностни системи, а то - за пачки...
O sancta simplicitas!
O sancta simplicitas!
Обичайните глупости на всеки въшльо с празен джоб. Гледаш "Планета" надървен и си викаш "Ех, да имах някоя пачица, веднага отивах при чалгаджийките да ги гледам отблизо!" Ама няма пачица. Няма и да има с този селски манталитет.
69.
анонимен -
Rage Against The Machine
26.11.2010 01:08
26.11.2010 01:08
rageagainst написа:
Обичайните глупости на всеки въшльо с празен джоб. Гледаш "Планета" надървен и си викаш "Ех, да имах някоя пачица, веднага отивах при чалгаджийките да ги гледам отблизо!" Ама няма пачица. Няма и да има с този селски манталитет.
анонимен написа:
Тъжна история...ти му говориш за ценностни системи, а то - за пачки...
O sancta simplicitas!
O sancta simplicitas!
Обичайните глупости на всеки въшльо с празен джоб. Гледаш "Планета" надървен и си викаш "Ех, да имах някоя пачица, веднага отивах при чалгаджийките да ги гледам отблизо!" Ама няма пачица. Няма и да има с този селски манталитет.
Тъжното в твоя случай не е друго, ами това, че описваш себе си и си вярваш, че този епитет "въшльо" можеш да го лепнеш на някой друг....и тъй като спорът с радиото е загубена кауза, а и принципно по-умният отстъпва ти пожелавам планетни сънища, скъпи ми воайор-онанисте...
анонимен написа:
Тъжното в твоя случай не е друго, ами това, че описваш себе си и си вярваш, че този епитет "въшльо" можеш да го лепнеш на някой друг....и тъй като спорът с радиото е загубена кауза, а и принципно по-умният отстъпва ти пожелавам планетни сънища, скъпи ми воайор-онанисте...
rageagainst написа:
Обичайните глупости на всеки въшльо с празен джоб. Гледаш "Планета" надървен и си викаш "Ех, да имах някоя пачица, веднага отивах при чалгаджийките да ги гледам отблизо!" Ама няма пачица. Няма и да има с този селски манталитет.
анонимен написа:
Тъжна история...ти му говориш за ценностни системи, а то - за пачки...
O sancta simplicitas!
O sancta simplicitas!
Обичайните глупости на всеки въшльо с празен джоб. Гледаш "Планета" надървен и си викаш "Ех, да имах някоя пачица, веднага отивах при чалгаджийките да ги гледам отблизо!" Ама няма пачица. Няма и да има с този селски манталитет.
Тъжното в твоя случай не е друго, ами това, че описваш себе си и си вярваш, че този епитет "въшльо" можеш да го лепнеш на някой друг....и тъй като спорът с радиото е загубена кауза, а и принципно по-умният отстъпва ти пожелавам планетни сънища, скъпи ми воайор-онанисте...
Крайно време беше да се разкараш, защото от твоите коментари замириса на селски кенеф. Извинявай, че те откъснах от любимите ти порно сайтове! Сега марш обратно към тях!
71.
анонимен -
Великолепна жена. Успехът й е съ...
26.11.2010 07:33
26.11.2010 07:33
Великолепна жена. Успехът й е съвсем закономерен.
цитирайМного е стилна.
цитирайСупер!
Нацията изпростява тотално и доживях некъв казанлъшки мангал да цапа блога с лайна!
К'во ми я хвалиш таз пача,бе???
Проклети да сте,ваш'та мамка чалгарска!
цитирайНацията изпростява тотално и доживях некъв казанлъшки мангал да цапа блога с лайна!
К'во ми я хвалиш таз пача,бе???
Проклети да сте,ваш'та мамка чалгарска!
74.
анонимен -
Това, което си написал е много ху...
26.11.2010 08:26
26.11.2010 08:26
provincialist написа:
Това, което си написал е много хубаво. За пръв път виждам толкова изчерпателна рецензия за фолк песен.
Много добре казано. Съгласна съм.
анонимен написа:
Великолепна жена. Успехът й е съвсем закономерен.
admiral написа:
Много е стилна.
Фолкпевиците общо взето са доста стилни. Онези, които го отричат, сами не си вярват.
xloranphyl написа:
Супер!
Нацията изпростява тотално и доживях некъв казанлъшки мангал да цапа блога с лайна!
К'во ми я хвалиш таз пача,бе???
Проклети да сте,ваш'та мамка чалгарска!
Нацията изпростява тотално и доживях некъв казанлъшки мангал да цапа блога с лайна!
К'во ми я хвалиш таз пача,бе???
Проклети да сте,ваш'та мамка чалгарска!
Погледни си коментара и ще получиш доказателство за изпростяването на българина. По-нагоре можеш да видиш, че повечето простотии идват от противници на чалгата. Ние сме много по-културни от вас. Сами го доказахте.
78.
анонимен -
иииии,
26.11.2010 08:57
26.11.2010 08:57
Всичките Пазители са се изсипали!
Така е, трябва да се пази културата. Rageagainst е Комплакроа.
Ква картина само е избацал! Фолкреволюция!
Ренесанс на жакерия.
цитирайТака е, трябва да се пази културата. Rageagainst е Комплакроа.
Ква картина само е избацал! Фолкреволюция!
Ренесанс на жакерия.
анонимен написа:
Всичките Пазители са се изсипали!
Така е, трябва да се пази културата. Rageagainst е Комплакроа.
Ква картина само е избацал! Фолкреволюция!
Ренесанс на жакерия.
Така е, трябва да се пази културата. Rageagainst е Комплакроа.
Ква картина само е избацал! Фолкреволюция!
Ренесанс на жакерия.
Дори не си помисляй да ми говориш за пазители. Тук обсъждаме само за качетвена музика и изобщо няма да допусна тъпи блогърски игрички. Вече бях включил модерация и после пак ще го направя. Глупостите някъде другаде.
80.
анонимен -
БП
26.11.2010 09:14
26.11.2010 09:14
Как глупости!? Исках само да поясна, че английското culture, звучи долу горе като „кълЧА/ъ/”. Оттам и ЧАлга. Затова култура и чалга, са неразривно свързани.
Това за невежите.
цитирайТова за невежите.
анонимен написа:
Как глупости!? Исках само да поясна, че английското culture, звучи долу горе като „кълЧА/ъ/”. Оттам и ЧАлга. Затова култура и чалга, са неразривно свързани.
Това за невежите.
Това за невежите.
Видя ли, че и ти го призна! Знаех си, че ще дойдеш на моето.
82.
анонимен -
Дълбоко съжаление
26.11.2010 09:22
26.11.2010 09:22
Изразявам най-дълбокото си съжаление към автора! Благодаря!
... Смях и ужас...
цитирай... Смях и ужас...
анонимен написа:
Изразявам най-дълбокото си съжаление към автора! Благодаря!
... Смях и ужас...
... Смях и ужас...
И аз те съжалявам за късогледството ти. Някой ден може да прогледнеш.
това си е твоя блог, моето мнение е, че издигаш в култ една проста ср-стат чалга патка. Не го приемай лично, плз!
цитирайbros написа:
това си е твоя блог, моето мнение е, че издигаш в култ една проста ср-стат чалга патка. Не го приемай лично, плз!
Не вярвам да я познаваш лично. Тогава защо говориш така? Не смяташ ли, че в случая нямаш необходимата информация?
86.
анонимен -
Всеки има право да харесва или не
26.11.2010 10:14
26.11.2010 10:14
Единственото общо между Преслава и Коко Динев е че са със селски корен. На него обаче страшно много му личи. Няма певица в България, която да откаже на "сексидола", щото кариерата й може скоро скоро да приключи. Освен ако зад нея не стои по-голям меценат на това изкуство. Нормално е за България, още повече за бъдещето което я очаква, тази музика да се слуша и продава. Не е нормално някой да става богат с преработки на сръбски, турски, гръцки, румънски и албански песни... Трябва да се поощряват наши авторски песни и певци, които проповядват българска музика. На български език. За радост Преслава има какво да даде и покаже. И тя като всяка жена е чувствителна и иска някой да я обича истински. Ако има и пари, още по добре. При начина на живот който води един истински професионалист, неминуемо се стига до компромиси. Включително и да легнеш с някой селяндур, за едната женска гордост. Или за единия лев.
Не харесвам американски футбол и бейзбол щото не разбирам и познавам достатъчно. Тези спортове си имат фенове, които не харесват чалгата - нормално. Но мнението се оформя едва след като опознаеш достатъчно едно нещо, дотолкова че да се определиш.
За съжаление като българска жена нищо хубаво не чака Преслава е моето скромно мнение. Щото който и да я обикне, като роди и й висне задника, да не говорим за "бонбоните", ще свърши някъде пред водката. Утехата обаче ще гледа отстрани и ще се киска в шепа. Като по зрял човек мога да я успокоя, че тя не е виновна. Просто софтуера и е отредил мястото, което заема. И хората с които живее. Важното е да не липсват хора, които са я боготворили. Поне за кратко.
цитирайНе харесвам американски футбол и бейзбол щото не разбирам и познавам достатъчно. Тези спортове си имат фенове, които не харесват чалгата - нормално. Но мнението се оформя едва след като опознаеш достатъчно едно нещо, дотолкова че да се определиш.
За съжаление като българска жена нищо хубаво не чака Преслава е моето скромно мнение. Щото който и да я обикне, като роди и й висне задника, да не говорим за "бонбоните", ще свърши някъде пред водката. Утехата обаче ще гледа отстрани и ще се киска в шепа. Като по зрял човек мога да я успокоя, че тя не е виновна. Просто софтуера и е отредил мястото, което заема. И хората с които живее. Важното е да не липсват хора, които са я боготворили. Поне за кратко.
анонимен написа:
Единственото общо между Преслава и Коко Динев е че са със селски корен. На него обаче страшно много му личи. Няма певица в България, която да откаже на "сексидола", щото кариерата й може скоро скоро да приключи. Освен ако зад нея не стои по-голям меценат на това изкуство. Нормално е за България, още повече за бъдещето което я очаква, тази музика да се слуша и продава. Не е нормално някой да става богат с преработки на сръбски, турски, гръцки, румънски и албански песни... Трябва да се поощряват наши авторски песни и певци, които проповядват българска музика. На български език. За радост Преслава има какво да даде и покаже. И тя като всяка жена е чувствителна и иска някой да я обича истински. Ако има и пари, още по добре. При начина на живот който води един истински професионалист, неминуемо се стига до компромиси. Включително и да легнеш с някой селяндур, за едната женска гордост. Или за единия лев.
Не харесвам американски футбол и бейзбол щото не разбирам и познавам достатъчно. Тези спортове си имат фенове, които не харесват чалгата - нормално. Но мнението се оформя едва след като опознаеш достатъчно едно нещо, дотолкова че да се определиш.
За съжаление като българска жена нищо хубаво не чака Преслава е моето скромно мнение. Щото който и да я обикне, като роди и й висне задника, да не говорим за "бонбоните", ще свърши някъде пред водката. Утехата обаче ще гледа отстрани и ще се киска в шепа. Като по зрял човек мога да я успокоя, че тя не е виновна. Просто софтуера и е отредил мястото, което заема. И хората с които живее. Важното е да не липсват хора, които са я боготворили. Поне за кратко.
Не харесвам американски футбол и бейзбол щото не разбирам и познавам достатъчно. Тези спортове си имат фенове, които не харесват чалгата - нормално. Но мнението се оформя едва след като опознаеш достатъчно едно нещо, дотолкова че да се определиш.
За съжаление като българска жена нищо хубаво не чака Преслава е моето скромно мнение. Щото който и да я обикне, като роди и й висне задника, да не говорим за "бонбоните", ще свърши някъде пред водката. Утехата обаче ще гледа отстрани и ще се киска в шепа. Като по зрял човек мога да я успокоя, че тя не е виновна. Просто софтуера и е отредил мястото, което заема. И хората с които живее. Важното е да не липсват хора, които са я боготворили. Поне за кратко.
Ето едно културно изказване. Аз обаче имам две запитвания:
1. Наистина ли смяташ, че музиката има народност? Според мен е интернационална и не може да се свързва с никоя нация. По същата логика всяка песен на "Пайнер" е българска, защото текстът е български.
2. Всичко, което каза за миналото на Преслава - има ли жена, за която не важи?
88.
анонимен -
Хареса ми
26.11.2010 10:33
26.11.2010 10:33
Изчерпателното изследване на феномена Преслава ми хареса много. Снимката на дивата е наистина завладяваща. А интерпретацията на категорическия императив на Кант чрез Емилия, Анелия и Преслава ме доведе до екстаз! Не толкова, колкото "Водка с утеха", разбира се.
цитирайанонимен написа:
Изчерпателното изследване на феномена Преслава ми хареса много. Снимката на дивата е наистина завладяваща. А интерпретацията на категорическия императив на Кант чрез Емилия, Анелия и Преслава ме доведе до екстаз! Не толкова, колкото "Водка с утеха", разбира се.
Точно в тона на статията. Може да го казваш с ирония, но е на място.
90.
анонимен -
Чак пък културно
26.11.2010 10:47
26.11.2010 10:47
1. Наистина ли смяташ, че музиката има народност? Според мен е интернационална и не може да се свързва с никоя нация. По същата логика всяка песен на "Пайнер" е българска, защото текстът е български.
Просто има певци, които си умират да правят кавъри, само и само да напълнят поредното СД. "Ветрове" при Софи Маринова ми звучеше много тъжно например.
Джо Кокър пък е цар на тая работа. Но като балканец, не е нормално мисля, сръбските песни да ме кефят повече от нашите родни и това ме дразни. Защо техните могат пък ние взаимстваме?
2. Всичко, което каза за миналото на Преслава - има ли жена, за която не важи?
Нищо почти не съм казал за миналото й, тя си знае как е стигнала и се задържа там. Определено цената е висока, в личен план не ме интересува как ще завърши приказката й, хепи ендът зависи и от нея. Дано има късмет. И в никакъв случай да не ляга с Роналдо, той е животно.
А иначе жените са най-малкото зло, което може да се случи на човек. И определено са по добри в много отношения. Господ си знае работата.
цитирайПросто има певци, които си умират да правят кавъри, само и само да напълнят поредното СД. "Ветрове" при Софи Маринова ми звучеше много тъжно например.
Джо Кокър пък е цар на тая работа. Но като балканец, не е нормално мисля, сръбските песни да ме кефят повече от нашите родни и това ме дразни. Защо техните могат пък ние взаимстваме?
2. Всичко, което каза за миналото на Преслава - има ли жена, за която не важи?
Нищо почти не съм казал за миналото й, тя си знае как е стигнала и се задържа там. Определено цената е висока, в личен план не ме интересува как ще завърши приказката й, хепи ендът зависи и от нея. Дано има късмет. И в никакъв случай да не ляга с Роналдо, той е животно.
А иначе жените са най-малкото зло, което може да се случи на човек. И определено са по добри в много отношения. Господ си знае работата.
91.
анонимен -
LOL
26.11.2010 10:49
26.11.2010 10:49
rageagainst написа:
Точно в тона на статията. Може да го казваш с ирония, но е на място.
анонимен написа:
Изчерпателното изследване на феномена Преслава ми хареса много. Снимката на дивата е наистина завладяваща. А интерпретацията на категорическия императив на Кант чрез Емилия, Анелия и Преслава ме доведе до екстаз! Не толкова, колкото "Водка с утеха", разбира се.
Точно в тона на статията. Може да го казваш с ирония, но е на място.
Ти си наистина уникален, братле! Да си жив и здрав, та да ни образоваш още много години!
Ето хубави изказвания. Явно имаше смисъл да пусна този постинг.
цитирай
93.
анонимен -
Ужассс
26.11.2010 11:23
26.11.2010 11:23
Мали че си прост
цитирайанонимен написа:
Мали че си прост
Теб съм те предвидил отдавна. Нормално е да не разбираш от изкуство.
95.
анонимен -
Колега съблогер,
26.11.2010 11:44
26.11.2010 11:44
rageagainst написа:
Не вярвам да я познаваш лично. Тогава защо говориш така? Не смяташ ли, че в случая нямаш необходимата информация?
bros написа:
това си е твоя блог, моето мнение е, че издигаш в култ една проста ср-стат чалга патка. Не го приемай лично, плз!
Не вярвам да я познаваш лично. Тогава защо говориш така? Не смяташ ли, че в случая нямаш необходимата информация?
твоята фаворитка лее "талант" и акъл от всяка ефирна телевизия, така че все съм я уцелил, колкото и да не съм искал и съм си изградил някакво първично мнение.
Отделно, не бих казал, че държа да я познавам, не вярвам да ме обогати по какъето и да е начин
По нататък, аз не съм противник на чалгата, за мен тя просто съществува в едно друго пространство, в твоето, в това на Алексей Петров, в това на кренвиршите "Леки". Не искам да те обиждам на прост, както си позволяват разни анонимни, но ме учудва, че звучиш смислено в пост за някакво медийно създание?!?!
анонимен написа:
твоята фаворитка лее "талант" и акъл от всяка ефирна телевизия, така че все съм я уцелил, колкото и да не съм искал и съм си изградил някакво първично мнение.
Отделно, не бих казал, че държа да я познавам, не вярвам да ме обогати по какъето и да е начин
По нататък, аз не съм противник на чалгата, за мен тя просто съществува в едно друго пространство, в твоето, в това на Алексей Петров, в това на кренвиршите "Леки". Не искам да те обиждам на прост, както си позволяват разни анонимни, но ме учудва, че звучиш смислено в пост за някакво медийно създание?!?!
rageagainst написа:
Не вярвам да я познаваш лично. Тогава защо говориш така? Не смяташ ли, че в случая нямаш необходимата информация?
bros написа:
това си е твоя блог, моето мнение е, че издигаш в култ една проста ср-стат чалга патка. Не го приемай лично, плз!
Не вярвам да я познаваш лично. Тогава защо говориш така? Не смяташ ли, че в случая нямаш необходимата информация?
твоята фаворитка лее "талант" и акъл от всяка ефирна телевизия, така че все съм я уцелил, колкото и да не съм искал и съм си изградил някакво първично мнение.
Отделно, не бих казал, че държа да я познавам, не вярвам да ме обогати по какъето и да е начин
По нататък, аз не съм противник на чалгата, за мен тя просто съществува в едно друго пространство, в твоето, в това на Алексей Петров, в това на кренвиршите "Леки". Не искам да те обиждам на прост, както си позволяват разни анонимни, но ме учудва, че звучиш смислено в пост за някакво медийно създание?!?!
Има някои неоспорими неща. Това, че е хубава жена, не подлежи на никакво съмнение. Гласовите й данни също. Единствено към песните й можеш да имаш забележки, ако не харесваш този стил, но не и защото нямат стойност.
Странно прозвучаха думите ти, че не вярваш да те научи на нещо ново. Така ли разсъждаваш по адрес на всяка жена? Не вярвам да страниш от нежния пол. Тогава защо гледаш на Преслава по различен начин?
Начетох се на какви ли не простотии, и познатите анонимни аргументации както при Шарън.
Поостинга ти е добър, и имаш право да пишеш каквото си искаш - това си е твоят блог.
цитирайПоостинга ти е добър, и имаш право да пишеш каквото си искаш - това си е твоят блог.
grobarq написа:
Начетох се на какви ли не простотии, и познатите анонимни аргументации както при Шарън.
Поостинга ти е добър, и имаш право да пишеш каквото си искаш - това си е твоят блог.
Поостинга ти е добър, и имаш право да пишеш каквото си искаш - това си е твоят блог.
Точно така е. Аз написах, каквото исках, а недооценените типове могат да беснеят, колкото си искат. Техен проблем. Нормалните хора реагират и се изказват като теб.
Какъв "скрит" сексапил, то всичкото й е на показ. Този сексапил тя го развива, експлоатира, надгражда, промотира и накрая консумира. Един завършен продукт.
цитирайbalkanec написа:
Ами аз и до днес го слушам - заедно със сръбското и чалгата.
Просто защото съм израстнал с него.
Още отдавна - когато имаше големи метълски компании - имаше категория хора, на които казвахме "имитатори". Хора, които не са от тия среди, но се опитват да имитират поведение. Още тогава това си беше маймунщина...
Точно те са, които истерясват срещу чалгата, защото си мислят, че "така трябва". :))) Пак маймунщина...
Някакъв измислен конфликт между рока и чалгата има само в техните глави...
Виж Валдес - той е стар метъл.
А и има разлика в метъла във времето. Новите групи просто не стават за слушане - не ги бива.
Ние слушахме съвсем други неща... След 80те-90те всичко е само несполучливо наподобяване на по-старото.
Просто защото съм израстнал с него.
Още отдавна - когато имаше големи метълски компании - имаше категория хора, на които казвахме "имитатори". Хора, които не са от тия среди, но се опитват да имитират поведение. Още тогава това си беше маймунщина...
Точно те са, които истерясват срещу чалгата, защото си мислят, че "така трябва". :))) Пак маймунщина...
Някакъв измислен конфликт между рока и чалгата има само в техните глави...
Виж Валдес - той е стар метъл.
А и има разлика в метъла във времето. Новите групи просто не стават за слушане - не ги бива.
Ние слушахме съвсем други неща... След 80те-90те всичко е само несполучливо наподобяване на по-старото.
"А и има разлика в метъла във времето."....Пич, и си прав, и не си.Никоя музика не стои на едно място. Познавам не малко хора, които твърдят, че след Пърпъл и Дио (вечна Му памет), рок вече няма. когато обаче се поразговорим, се оказва, че те са си останали със записите от 80-те и не са чули почти нищо ново. За да разбереш новите стилове, трябва да си изслушал десетки и стотици албуми всяка година, за да схванеш тенденциите. Това е трудно постижимо, затова просто дай ухо на моята поредица Metallised Hearts. Там са представени и немалък брой нови групи. Чуй, виж и помисли. И ела да си поговорим пак. А що се отнася до Преслава - не ми пречи. Но не ме и интересува. Поздрави....:)
asthfghl написа:
Какъв "скрит" сексапил, то всичкото й е на показ. Този сексапил тя го развива, експлоатира, надгражда, промотира и накрая консумира. Един завършен продукт.
Кое е на показ? Не повече от красивите млади жени на улицата. Не повече!
gothic написа:
"А и има разлика в метъла във времето."....Пич, и си прав, и не си.Никоя музика не стои на едно място. Познавам не малко хора, които твърдят, че след Пърпъл и Дио (вечна Му памет), рок вече няма. когато обаче се поразговорим, се оказва, че те са си останали със записите от 80-те и не са чули почти нищо ново. За да разбереш новите стилове, трябва да си изслушал десетки и стотици албуми всяка година, за да схванеш тенденциите. Това е трудно постижимо, затова просто дай ухо на моята поредица Metallised Hearts. Там са представени и немалък брой нови групи. Чуй, виж и помисли. И ела да си поговорим пак. А що се отнася до Преслава - не ми пречи. Но не ме и интересува. Поздрави....:)
balkanec написа:
Ами аз и до днес го слушам - заедно със сръбското и чалгата.
Просто защото съм израстнал с него.
Още отдавна - когато имаше големи метълски компании - имаше категория хора, на които казвахме "имитатори". Хора, които не са от тия среди, но се опитват да имитират поведение. Още тогава това си беше маймунщина...
Точно те са, които истерясват срещу чалгата, защото си мислят, че "така трябва". :))) Пак маймунщина...
Някакъв измислен конфликт между рока и чалгата има само в техните глави...
Виж Валдес - той е стар метъл.
А и има разлика в метъла във времето. Новите групи просто не стават за слушане - не ги бива.
Ние слушахме съвсем други неща... След 80те-90те всичко е само несполучливо наподобяване на по-старото.
Просто защото съм израстнал с него.
Още отдавна - когато имаше големи метълски компании - имаше категория хора, на които казвахме "имитатори". Хора, които не са от тия среди, но се опитват да имитират поведение. Още тогава това си беше маймунщина...
Точно те са, които истерясват срещу чалгата, защото си мислят, че "така трябва". :))) Пак маймунщина...
Някакъв измислен конфликт между рока и чалгата има само в техните глави...
Виж Валдес - той е стар метъл.
А и има разлика в метъла във времето. Новите групи просто не стават за слушане - не ги бива.
Ние слушахме съвсем други неща... След 80те-90те всичко е само несполучливо наподобяване на по-старото.
"А и има разлика в метъла във времето."....Пич, и си прав, и не си.Никоя музика не стои на едно място. Познавам не малко хора, които твърдят, че след Пърпъл и Дио (вечна Му памет), рок вече няма. когато обаче се поразговорим, се оказва, че те са си останали със записите от 80-те и не са чули почти нищо ново. За да разбереш новите стилове, трябва да си изслушал десетки и стотици албуми всяка година, за да схванеш тенденциите. Това е трудно постижимо, затова просто дай ухо на моята поредица Metallised Hearts. Там са представени и немалък брой нови групи. Чуй, виж и помисли. И ела да си поговорим пак. А що се отнася до Преслава - не ми пречи. Но не ме и интересува. Поздрави....:)
Правилна позиция. Да не те интересува не значи, че ти пречи. Много хора по-нагоре не усетиха разликата.
gothic написа:
"А и има разлика в метъла във времето."....Пич, и си прав, и не си.Никоя музика не стои на едно място. Познавам не малко хора, които твърдят, че след Пърпъл и Дио (вечна Му памет), рок вече няма. когато обаче се поразговорим, се оказва, че те са си останали със записите от 80-те и не са чули почти нищо ново. За да разбереш новите стилове, трябва да си изслушал десетки и стотици албуми всяка година, за да схванеш тенденциите. Това е трудно постижимо, затова просто дай ухо на моята поредица Metallised Hearts. Там са представени и немалък брой нови групи. Чуй, виж и помисли. И ела да си поговорим пак. А що се отнася до Преслава - не ми пречи. Но не ме и интересува. Поздрави....:)
Ами години съм обръщал внимание - дали ще чуя нещо добро - и няма. По някое време взехме да си даваме сметка, че и новите бози на старите групи ги слушаме само от едната лоялност и се насилваме да ни харесат.
Има нещо непреодолимо - ДУХЪТ НА ВРЕМЕТО. Беше време, когато тая музика носеше БУНТАРСТВО и СВОБОДА.
Старите метъли - и хипари в една друга подобна среда - възпитаха цели поколения - хиляди хора. Ако някой от нас е станал човек - това е и благодарение на тях.
Това време отмина отдавна...
Много хора сме се опитвали да си съживим старата атмосфера - за себе си - и виждахме, че не става.
Днес сред новите фенове се носи снобария, джазменщина и задръстенячество.
Веселбата и живеца отиде при чалгата - лошо няма.
Заради тоя живец толкова завиждат и злобеят някои.
Ще погледна какво си подбрал и ще се радвам, ако намеря нещо, което го бива.
Поздрави!
104.
анонимен -
"Водка с утеха" е песен на Цеце Величкович!
26.11.2010 15:42
26.11.2010 15:42
Само че "великата" не може де я изпее като нея!:)))))
цитирайанонимен написа:
Само че "великата" не може де я изпее като нея!:)))))
Зависи. Има много песни, които харесвам повече в изпълнение на момичетата от "Пайнер", но не ангажирам никой. За мен това е въпрос на предпочитания.
106.
анонимен -
Мъка, мъкааа
26.11.2010 17:26
26.11.2010 17:26
-Боже, колко мъка има по тоя свят, Боже! - възкликнал Моканина и продължил да скубе бялата лястовица....
цитирайанонимен написа:
-Боже, колко мъка има по тоя свят, Боже! - възкликнал Моканина и продължил да скубе бялата лястовица....
Добре, щом официално признаваш, че селото ти е на сърце. Но от такива като теб очаквам да кажат, че Моканина е град, така че да не прибързвам.
rageagainst написа:
Добре, щом официално признаваш, че селото ти е на сърце. Но от такива като теб очаквам да кажат, че Моканина е град, така че да не прибързвам.
анонимен написа:
-Боже, колко мъка има по тоя свят, Боже! - възкликнал Моканина и продължил да скубе бялата лястовица....
Добре, щом официално признаваш, че селото ти е на сърце. Но от такива като теб очаквам да кажат, че Моканина е град, така че да не прибързвам.
Въхт! Ама ти започна да се заяждаш,нещо... Номер 106 да ти е казал нещо за село? Май свършиха аргументите,а? Ама искам дъщеря ти да стане чалгарка-разпоретина и да ти докара циганин за зет(или турчин,ако ти си циганин)!
И докога ще ни я тикате в лицата тази пошла дандания? Ня1кой да е написал блог "Брус Дикинсън е моят фаворит" или нещо подобно? И виж какво си написал:"На колана й висят скалповете на доста влиятелни мъже - по тази линия едва ли има друга толкова оборотна." - с две думи долна разпоретина! Бил я ебал коко динев? Кой е тоя? А? Или сега е модерно жените да са тъпи курви,а мъжете - богати плешиви нерези? Чудни ценности имаш,ама простака на цици и дупе се радва...
"Народе????"
balkanec написа:
Ами години съм обръщал внимание - дали ще чуя нещо добро - и няма. По някое време взехме да си даваме сметка, че и новите бози на старите групи ги слушаме само от едната лоялност и се насилваме да ни харесат.
Има нещо непреодолимо - ДУХЪТ НА ВРЕМЕТО. Беше време, когато тая музика носеше БУНТАРСТВО и СВОБОДА.
Старите метъли - и хипари в една друга подобна среда - възпитаха цели поколения - хиляди хора. Ако някой от нас е станал човек - това е и благодарение на тях.
Това време отмина отдавна...
Много хора сме се опитвали да си съживим старата атмосфера - за себе си - и виждахме, че не става.
Днес сред новите фенове се носи снобария, джазменщина и задръстенячество.
Веселбата и живеца отиде при чалгата - лошо няма.
Заради тоя живец толкова завиждат и злобеят някои.
Ще погледна какво си подбрал и ще се радвам, ако намеря нещо, което го бива.
Поздрави!
gothic написа:
"А и има разлика в метъла във времето."....Пич, и си прав, и не си.Никоя музика не стои на едно място. Познавам не малко хора, които твърдят, че след Пърпъл и Дио (вечна Му памет), рок вече няма. когато обаче се поразговорим, се оказва, че те са си останали със записите от 80-те и не са чули почти нищо ново. За да разбереш новите стилове, трябва да си изслушал десетки и стотици албуми всяка година, за да схванеш тенденциите. Това е трудно постижимо, затова просто дай ухо на моята поредица Metallised Hearts. Там са представени и немалък брой нови групи. Чуй, виж и помисли. И ела да си поговорим пак. А що се отнася до Преслава - не ми пречи. Но не ме и интересува. Поздрави....:)
Ами години съм обръщал внимание - дали ще чуя нещо добро - и няма. По някое време взехме да си даваме сметка, че и новите бози на старите групи ги слушаме само от едната лоялност и се насилваме да ни харесат.
Има нещо непреодолимо - ДУХЪТ НА ВРЕМЕТО. Беше време, когато тая музика носеше БУНТАРСТВО и СВОБОДА.
Старите метъли - и хипари в една друга подобна среда - възпитаха цели поколения - хиляди хора. Ако някой от нас е станал човек - това е и благодарение на тях.
Това време отмина отдавна...
Много хора сме се опитвали да си съживим старата атмосфера - за себе си - и виждахме, че не става.
Днес сред новите фенове се носи снобария, джазменщина и задръстенячество.
Веселбата и живеца отиде при чалгата - лошо няма.
Заради тоя живец толкова завиждат и злобеят някои.
Ще погледна какво си подбрал и ще се радвам, ако намеря нещо, което го бива.
Поздрави!
За старата атмосфера - намини някой път на възродения Кравай (ще ти кажа лично кога) - и ще видиш.
Снобария - жив истински метъл, който да е станал сноб НЯМА.
Джазменщина? Слушам и джаз (справка - All That Jazz всяка сряда сутрин, пак при мен).
Задръстенячество - надали.
Погледни и чуй без да мислиш за някога. И в никакъв случай не слушай класически прог метъл :))
110.
анонимен -
Мъка, мъкааа
27.11.2010 10:00
27.11.2010 10:00
xloranphyl написа:
Или сега е модерно жените да са тъпи курви,а мъжете - богати плешиви нерези? Чудни ценности имаш,ама простака на цици и дупе се радва...
"Народе????"
Или сега е модерно жените да са тъпи курви,а мъжете - богати плешиви нерези? Чудни ценности имаш,ама простака на цици и дупе се радва...
"Народе????"
И пачкиииии, пачкииии, нашият лирически герой обича високооборотните мегашаврантии дето свалят скалповете на истинските расови жребци като Чичо Коки, само дето толкова лиги е събирал докато е гледал Планета, а джобовете му все тъй празни, че и той би преспал с Ко(л)ко? Динев само и само и него да го направят "звИздЪ"...и ще ми говори той за селяни дето точно в култовото заведение на Ко(л)ко? Динев, носещо гръмкото име "КОШАРИТЕ" се събират овчарите и клошарите...
111.
анонимен -
Много селяндури са се събрали тук. ...
29.11.2010 09:10
29.11.2010 09:10
Много селяндури са се събрали тук. Смърди.
цитирайxloranphyl написа:
Въхт! Ама ти започна да се заяждаш,нещо... Номер 106 да ти е казал нещо за село? Май свършиха аргументите,а? Ама искам дъщеря ти да стане чалгарка-разпоретина и да ти докара циганин за зет(или турчин,ако ти си циганин)!
И докога ще ни я тикате в лицата тази пошла дандания? Ня1кой да е написал блог "Брус Дикинсън е моят фаворит" или нещо подобно? И виж какво си написал:"На колана й висят скалповете на доста влиятелни мъже - по тази линия едва ли има друга толкова оборотна." - с две думи долна разпоретина! Бил я ебал коко динев? Кой е тоя? А? Или сега е модерно жените да са тъпи курви,а мъжете - богати плешиви нерези? Чудни ценности имаш,ама простака на цици и дупе се радва...
"Народе????"
rageagainst написа:
Добре, щом официално признаваш, че селото ти е на сърце. Но от такива като теб очаквам да кажат, че Моканина е град, така че да не прибързвам.
анонимен написа:
-Боже, колко мъка има по тоя свят, Боже! - възкликнал Моканина и продължил да скубе бялата лястовица....
Добре, щом официално признаваш, че селото ти е на сърце. Но от такива като теб очаквам да кажат, че Моканина е град, така че да не прибързвам.
Въхт! Ама ти започна да се заяждаш,нещо... Номер 106 да ти е казал нещо за село? Май свършиха аргументите,а? Ама искам дъщеря ти да стане чалгарка-разпоретина и да ти докара циганин за зет(или турчин,ако ти си циганин)!
И докога ще ни я тикате в лицата тази пошла дандания? Ня1кой да е написал блог "Брус Дикинсън е моят фаворит" или нещо подобно? И виж какво си написал:"На колана й висят скалповете на доста влиятелни мъже - по тази линия едва ли има друга толкова оборотна." - с две думи долна разпоретина! Бил я ебал коко динев? Кой е тоя? А? Или сега е модерно жените да са тъпи курви,а мъжете - богати плешиви нерези? Чудни ценности имаш,ама простака на цици и дупе се радва...
"Народе????"
Всякакъв друг е за предпочитане пред простак като теб. Да не отричаш, че е пълно с подобни постинги, но за други видове музика? Това за скалповете е самият живот, но ти едва ли ще го разбереш. Сигурно предпочиташ ракийка в селската кръчма. Тук обаче говорим за стил и качествена музика. А на теб ти липсва дори възпитание.
анонимен написа:
И пачкиииии, пачкииии, нашият лирически герой обича високооборотните мегашаврантии дето свалят скалповете на истинските расови жребци като Чичо Коки, само дето толкова лиги е събирал докато е гледал Планета, а джобовете му все тъй празни, че и той би преспал с Ко(л)ко? Динев само и само и него да го направят "звИздЪ"...и ще ми говори той за селяни дето точно в култовото заведение на Ко(л)ко? Динев, носещо гръмкото име "КОШАРИТЕ" се събират овчарите и клошарите...
xloranphyl написа:
Или сега е модерно жените да са тъпи курви,а мъжете - богати плешиви нерези? Чудни ценности имаш,ама простака на цици и дупе се радва...
"Народе????"
Или сега е модерно жените да са тъпи курви,а мъжете - богати плешиви нерези? Чудни ценности имаш,ама простака на цици и дупе се радва...
"Народе????"
И пачкиииии, пачкииии, нашият лирически герой обича високооборотните мегашаврантии дето свалят скалповете на истинските расови жребци като Чичо Коки, само дето толкова лиги е събирал докато е гледал Планета, а джобовете му все тъй празни, че и той би преспал с Ко(л)ко? Динев само и само и него да го направят "звИздЪ"...и ще ми говори той за селяни дето точно в култовото заведение на Ко(л)ко? Динев, носещо гръмкото име "КОШАРИТЕ" се събират овчарите и клошарите...
По-добре да гледам "Планета", отколкото порно канал като теб. Точно аз ще говоря за селяни. Заведение като "Кошарите" е култово и това доказва, че бъкел не разбираш от забавления и въобще от истински живот. Явно те е яд, че фолк певиците не ти обръщат внимание. Къде си тръгнал да се мериш с Коко Динев? Само пачката му е по-висока от теб.
анонимен написа:
Много селяндури са се събрали тук. Смърди.
Пълно е.
115.
анонимен -
Peasant
29.11.2010 15:46
29.11.2010 15:46
Селската тояга от Казанлък тръгнала да обижда на "селяни" и да ми говори за "стил и качествена музика"...село, селооооо и целия да се пъхнеш в казана с розовото масло пак няма да спреш да миришеш на овчо...
цитирайанонимен написа:
Селската тояга от Казанлък тръгнала да обижда на "селяни" и да ми говори за "стил и качествена музика"...село, селооооо и целия да се пъхнеш в казана с розовото масло пак няма да спреш да миришеш на овчо...
Вари го, печи го, все си остава селска пръчка. Ти и за кръчма не ставаш. Само за кочината, а и оттам може да те изгонят.
117.
анонимен -
Болни мозъци
11.12.2010 14:09
11.12.2010 14:09
Мисля приятел (автора на статията)че такива болни мозъци като тебе наред с травестите и педерастите трябва да се вкарват в затвора понеже дават лош пример на подрастващите. Неможе тука една шепа проститукти пеещи цинизми да стават идоли на подрастващите. Сигурно няма да ти е приятно ако дъщеря ти стане "Мъжеядка" на 12 години понеже калпавите ни български телевизии и такива като тебе не спряха да лансират една простотия и ориенталщина.
цитирай
118.
анонимен -
и аз така мисля
11.12.2010 14:12
11.12.2010 14:12
анонимен написа:
Много селяндури са се събрали тук. Смърди.
анонимен написа:
Мисля приятел (автора на статията)че такива болни мозъци като тебе наред с травестите и педерастите трябва да се вкарват в затвора понеже дават лош пример на подрастващите. Неможе тука една шепа проститукти пеещи цинизми да стават идоли на подрастващите. Сигурно няма да ти е приятно ако дъщеря ти стане "Мъжеядка" на 12 години понеже калпавите ни български телевизии и такива като тебе не спряха да лансират една простотия и ориенталщина.
А аз мисля, че такива като теб плачат за много голям пердах, защото се изказват по въпроси, които не са им ясни.
анонимен написа:
анонимен написа:
Много селяндури са се събрали тук. Смърди.
Пълно е и се изказват неподготвени.
Търсене
За този блог
Гласове: 1344
Архив
Блогрол